Klachten?


Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Heeft u een klacht? Wacht dan niet en meld deze direct.
Iedere klacht wordt snel en serieus door ons in behandeling genomen.
Wij doen altijd ons best om een goede oplossing aan te bieden.

Heeft u klacht, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk te melden.
Bij voorkeur via een e-mail (met foto's) naar info@envelopshop.nl.
Normaal heeft u binnen 1 (werk)uur een bevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen.
Hierin staat aangegeven wat de vervolgstappen zullen zijn.
U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken van 09.00 tot 16.00 uur:
t: +31 (0)596 - 533000
e: info@envelopshop.nl

Klachten kunnen zijn:
- uw bestelling is al verzonden en nog niet door u ontvangen
- de ontvangen zending is beschadigd- u bent niet tevreden over de kleur / kwaliteit
- u heeft andere enveloppen ontvangen dan degene die u heeft besteld
- u heeft tekort enveloppen ontvangen

U kunt uw klacht in plaats van bij ons, ook melden via de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via ODR platform van de Europese Commissie . Dit ODR platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uw bestelling is al verzonden en nog niet door u ontvangen

Na uw melding vragen wij de gegevens van uw zending op bij DHL.
Vertragingen kunnen door allerlei oorzaken ontstaan.
Zodra de reden van de vertraging bekend is, koppelen wij dit met u terug.

De ontvangen zending is beschadigd

Wij verzoeken u foto's van de beschadigde enveloppen via de e-mail toe te zenden en aan te geven hoeveel enveloppen zijn beschadigd. Deze worden, in geval van een terechte claim, natuurlijk gratis opnieuw naar u verstuurd.

U bent niet tevreden over de kleur / kwaliteit

Heeft u wel een voorbeeld van ons ontvangen en wijkt de kwaliteit van uw bestelling af?
Dan verzoeken wij u dit via een e-mail met een foto aan ons te melden.
Meestal vragen wij u in dit geval de bestelling aan ons te retourneren.
De order wordt, na ontvangst van de retourzending, binnen 2 werkdagen gecrediteerd.
Het bedrag van de creditfactuur wordt samen met de gemaakte verzendkosten binnen 7 werkdagen naar uw rekening overgemaakt. Tenzij er nog een openstaand bedrag is, dan verzoeken wij u de twee bedragen met elkaar te verrekenen.

Heeft u geen voorbeeld ontvangen en valt de bestelling tegen?
U kunt de order op eigen kosten retourneren.
Wij verzoeken u hiervoor het retourformulier te gebruiken.
Deze vindt u aan de achterkant van de pakbon.
Na ontvangst van de goederen ontvangt u binnen 2 werkdagen een creditfactuur.
Deze wordt binnen 7 werkdagen naar uw rekening overgemaakt.
Tenzij er nog een openstaand bedrag is, dan verzoeken wij u de twee bedragen met elkaar te verrekenen.

U heeft andere enveloppen ontvangen dan besteld

In dit geval verzoeken wij u dit via een e-mail met een foto aan ons te melden.
Meestal vragen wij u in dit geval de bestelling aan ons te retourneren.
De order wordt, na ontvangst van de retourzending, binnen 2 werkdagen gecrediteerd.
Het bedrag van de creditfactuur wordt samen met de gemaakte verzendkosten binnen 7 werkdagen naar uw rekening overgemaakt. Tenzij er nog een openstaand bedrag is, dan verzoeken wij u de twee bedragen met elkaar te verrekenen.

U heeft tekort enveloppen ontvangen

Dan verzoeken wij u dit via een e-mail aan ons te melden.
Wij controleren vervolgens de pakketgegevens van uw bestelling.
Wij houden onder andere het gewicht, de gebruikte verpakking e.d. bij.
Aan de hand van deze gegevens kunnen wij bepalen wij of uw claim terecht is.
Zo ja, dan sturen wij de ontbrekende goederen natuurlijk kosteloos na.